czwartek, 25 listopada 2010

Force archer poradnik

Skille Build 

ZAWSZE OSIĄGAJMY GROTH LVL, a jeśli już osiągniemy max groth lvl wtedy najlepiej dodawać po równo do dexa i do str. Kiedy już będziemy mieli 113 str i 223 dexa reszte pakujemy w int. 

Skillowanie 

Magic 

Do 40 lvlu robimy questy jak leci, nie przejmujemy się niskim rankiem. Kiedy już dorobimy się adept seta, najlepiej +2(+3exp skill), bierzemy najsłabsze crystale i 2 najsłabsze magic skille. Podnosimy je do 9 lvlu, żeby cool time był jak najmniejszy. Następnie idziemy na żółte, ciemno-żółte moby (polecam moscutter'y w Green Despair) i bijemy je z combo (bonus do exp skill) tak do Experta. Następnie kupujemy Citrine Crystal of Adept +2 (+3exp skill) i bierzemy się znowu za questy, których sie namnożyłooo... 
I teraz jak kto woli, możemy wbijać kolejne ranki co 5 lvli, co 10 lvli. Ja proponuje poczekać do 55 lvlu z wbijaniem a.expert. Wtedy to nałożymy sobie adept rings i adept amulet, najlepiej +1, co da nam kolejne +12exp skill. 

Sword 

Opłaca się również bić, ponieważ co rank dodaje nam trochę do Statystyk, HP, MP. 
Z adeptami wbijamy na Apprentice, tak, żebyśmy mogli używać Dasha i jak kto woli Fade Step (o czym później). Resztą sword rank możemy się zająć po osiągnięciu g.mastera w magic. 

Jakie skille? 

Magic skills 

Novice: 
Regeneration - można kupić, aczkolwiek lepiej dodać więcej SP (skill point) do skilli atakujących. Później zmiana na Vital Bless. 

Apprentice: 
Critical shot - jego trzeba mieć. Co najmniej do mastera/a.mastera podstawowy skill [ile wlezie] 
Precision - dość ważny buff dający Hit rate. Następnie zmiana na Eagle Eyes [max do czasu zmiany na Eagle Eyes] 
Repulsive armor - Buff na Def rate [20] 

Regular: 
Blind - debuff zmniejszający hit rate przeciwnika. Według mnie bezużyteczny. 
Eagle Eyes - potężny buff dający ponad 600 hit rate. Niestety możemy zbuffować tylko siebie [20] 
Lance - skille raczej bezużyteczne na PvE (skille przeszywające). Za to zabójcze na PvP ze względu na bardzo mały casting time co daje olbrzymi DPS [18-20]. 
Explosion Shot - przydatna rzecz na tych lvlach w walce z mobami, później staje się bezużyteczny. [0-9] 

Expert: 
Cannony - świetne skille do PvE (skille zasięgowe). Dość niski casting time. Ich sile czuć dopiero na wysokich poziomach [18-20] 
Poison Arrow - dość mocny skill przy niezbyt korzystnym casting time. Niektórzy używają go przez całą grę [9-20]
Lower Defense - debuff obniżający defense przeciwnika. Świetna sprawa ale nie warto marnować punktów przed osiągnięciem transcendera. 

Advanced Expert: 
Shadow Shot - najlepszy DPS ze wszystkich skilli FA. [jak najwyższy] 
Mana Condense - buff dający Magic. [20] 
Sharpness - buff dający Attack. Jedyny całkowicie zbędny buff dla FA. Z racji ze na wysokich lvl FA przechodzi bardziej w healera, skill może stać sie przydatny. [0 lub 20] 
Vital Force - buff na HP. Podstawa [20] 

Master: 
Greater Heal - leczenie. Bardzo przydatne [20] 
Vital Bless - buff odnawiający małą ilość życia co 2 sekundy. Dość przydatny, często ratujący życie na PvP. [9] 
Drilled shot - działa z opóźnieniem i przy olbrzymim casting time jest całkowicie bezużyteczny. [0 ewentulanie dla szpanu na 1] 

Advanced Master: 
Prismatic Arrow - to samo co Drilled shot, z tym ze działa bez opóźnienia. [0 lub 1, ewentualnie 9 ale o tym później] 

Grand Master: 
Gravity Distortion - genialny skill na PvE. Potężny zasięg i do tego stun. Niestety dość spory casting time. Skill ten potrzebuje miejsca inaczej zwiększa cool time o 50% co może zepsuć combo [9] 

Dlaczego uważam ze drilled i prismatic sa bezużyteczne?
Jeśli zastąpi się jeden z tych skilli dwoma cannonami na przyzwoitym poziomie osiągnie się dużo większy DMG w tym samym czasie.
Jak drilled nie ma praktycznie żadnego zastosowania to prismatic można używać jeżeli nie ma sie wystarczającej ilości SP na wymaxowanie 2 cannonow.

Sword skills:

Fade step - przydatny jedynie w guild war lub na 7 kanale (skill psujący combo przeciwnika) [proponowany poziom 9].
Dash - nie wyobrażam sobie poruszania bez niego po mapie [9].

Upgrade Skilli

hp - Vitality Mastery
def1 - Defensive Sense
def2 - Damage Absorb
magic1 - Force Control
magic2 - Ruling Force

Podane skille są najlepsze na PvP. Trzeba zdecydować czy chcemy wymiatać na PvP czy radzić sobie na mobach. FA z dwoma skillami do def rate ma go około 2,5k co naprawdę daje sporo gdy moby leją po 500 -1k. 50 defa to pryszcz przy takich obrażeniach. Z racji ze FA jest klasa dystansowa to nigdy nie osiągnie takiego defa jak inne klasy, wiec i nie ma sensu pakować ile wlezie w def. Bardziej sie liczy rate i spora ilość HP.

Skille do pvp:

Shadow shot [20]
Poison arrow [20 - zobaczcie sobie jaki to ma DPS i do tego zatruwa co czasem się przydaje]
Critical shot [wg. mnie 20 bo jak wejdzie crit to ma super DMG a poza tym jest bardzo szybki].
No i GM-tutaj 9-20 zależy czy chcemy combo z 1 czy z 2 GM-ami
Lance-20 lvl(tym wypełniamy czas pomiędzy danymi skillami tak żeby zdążyły sie zregenerować).


1 komentarz:

  1. dziękuje za pomoc;]
    gram archerem od 4 dni mam 81 lvl
    polecam !

    OdpowiedzUsuń